מגדל אמפא (AMPA TOWER) פועל מתוך מחויבות עמוקה להנגשת השירותים, המתחמים והמידע לכלל הציבור – לרבות אנשים עם מוגבלות – באופן שוויוני, מכובד, עצמאי ונגיש.
המאמצים מבוססים על חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998 והתקנות שהותקנו מכוחו.
נגישות במבנה מגדל אמפא
הנהלת המגדל מקדמת הנגשה מלאה של המרחבים הציבוריים והפרטיים במתחם, לרבות דרכי גישה, לובי, מעליות, שירותים ציבוריים וחניות – לטובת
כלל המבקרים, הדיירים והעובדים, ובהם גם אנשים עם מוגבלות.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות צוותים: הצוותים המקצועיים מקבלים הכשרות שוטפות בנושא נגישות, ליצירת מודעות וכלים מעשיים לשירות מותאם ונגיש.
- אפשרויות ליצירת קשר נגיש:
- טופס "צור קשר" באתר
- טלפון: 09-9708400
- דוא"ל: [email protected]
- דואר: רחוב ספיר 1, הרצליה, ת"ד 2096
נא לציין פרטי התקשרות לחזרה.
- טופס "צור קשר" באתר
נגישות אתר AMPA TOWER
אתר האינטרנט של מגדל אמפא פועל בהתאם להנחיות הנגישות הבינלאומיות (WCAG 2.1) ברמה AA ובכפוף לתקן הישראלי ת"י 5568.
לשם כך מותקן באתר תוסף נגישות מתקדם של "נגיש בקליק", וכן מתבצע שימוש בסורק נגישות של UserWay לאיתור ולתיקון חסמים.
בין האפשרויות בתפריט הנגישות:
- ניווט מקלדת
- התאמות צבעים וניגודיות
- הגדלה/הקטנה של גופנים ומסך
- מצבי קריאה מותאמים
- תיאורי תמונות
- הדגשות לכותרות ולקישורים
- שינוי שפת הסרגל
- שליחת משוב על נגישות
- ועוד
קיצורי מקלדת נפוצים:
- Esc – פתיחה/סגירה של סרגל הנגישות
- Ctrl + / – – הגדלה או הקטנה של הטקסט
- Ctrl 0 – איפוס גודל תצוגה
- F11 – מסך מלא
- SPACE – גלילה מטה
רכזת נגישות
רותי ניר פז
טלפון: 054-2021234
דוא"ל: [email protected]
למרות שאין חובה חוקית למינוי רכז/ת נגישות בפרויקט זה, מגדל אמפא בחר לעשות זאת כחלק מתפיסת השירות והאחריות החברתית.
נשמח לשמוע ממך
אנו ממשיכים לפעול לשיפור חוויית הנגישות בכלל ערוצי השירות והמרחב הדיגיטלי.
בכל שאלה, בקשה או דיווח – ניתן לפנות אלינו באחד מאמצעי ההתקשרות, ואנו נבחן את פנייתכם ונפעל לטיפול מהיר ככל שניתן.
עודכן בתאריך: 21.07.2025